VŠE O NÁKUPU

Doprava a platba

Doprava a platba

DOPRAVA
Zboží zasíláme do 14 dnů dle aktuální skladové zásoby pokud není u produktu uvedeno jinak.
 
K přepravě využíváme společnost ČESKÁ POŠTA, DPD, GEIS, PPL, TOPTRANS a ZÁSILKOVNA nebo vlastní firemní dopravu. Vyhrazujeme si právo výběru přepravy tak, aby se k Vám zboží dostalo co nejrychleji a nejbezpečněji.
Zboží je možno také odebrat osobně v našem skladu v Nedakonicích
 
CENÍK DOPRAVY:
Doprava je účtována dle hmotnosti celkové objednávky a zahrnuje i balné.  
cenik_dopravy
Nad 1000 kg se doprava počítá podle individuálního ceníku
 
PLATBA:
Možnost platby převodem na náš účet nebo platební kartou.
Číslo účtu: 1148987045/3030 jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky nebo faktury
 

Při osobním odběru ve skladu v Nedakonicích je možnost platby v hotovosti, platební kartou nebo převodem na náš účet.

 
Jak objednat

Jak objednat

Nákup se řídí obchodními podmínkami a níže najdete stručný návod pro pohodlné nakupování.
 
VÝBĚR ZBOŽÍ
Vybraný produkt vložte tlačítkem  Do košíku . U produktu máte také možnost výběru souvisejících produktů, které u nás zákazníci nejčastěji nakupují nebo které s daným produktem souvisí.
Najetím na ikonu košíku v pravém horním horu přejdete do  Nákupního košíku .
I zde máte možnost doobjednat  související produkty  rozkliknutím šipky u každého z produktů v košíku. V košíku také můžete upravit počet ks objednaného zboží navýšením + nebo číslici přepsat, zároveň lze produkt odstranit klikem na červený křížek.
 
Pokud potřebujete s nákupem poradit, můžete nás kontaktovat a rádi Vám poradíme a vše vysvětlíme. 
+420 776 799 882
Pokud již nebudete objednávat další zboží, pokračujte přes tlačítko  POKRAČOVAT 
 
ZPŮSOB DOPRAVY
Máte možnost zvolit si ze dvou možných variant dopravy:
· Osobní odběr
pokud je zboží označeno skladem, můžete si jej vyzvednout již v den objednávky a to od 7:00 do 15:30 Pondělí až Čtvrtek (v Pátek je provozovna uzavřena)
Termín vyzvednutí zboží můžete také dohodnout telefonicky, e-mailem nebo jej napište v dalším kroku objednávky do zprávy v části zadat poznámku pro prodejce. Pokud nevyužijete ani jedné možnosti zadání termínu odběru, budeme vás kontaktovat sami.
· Dopravní společnost
K přepravě využíváme dopravní společnosti Česká pošta, DPD, GEIS, PPL, TOP TRANS, Zásilkovna nebo vlastní firemní dopravu. Vyhrazujeme si právo výběru přepravy tak, aby se k Vám zboží dostalo co nejrychleji a nejbezpečněji. Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky.
 
ZPŮSOB PLATBY
U každé z možných doprav lze využít platební metody jak zboží zaplatit.
· Osobní odběr - bankovním převodem, platební kartou a v hotovosti
· Dopravní společnost - bankovním převodem a platební kartou (v obou případech zboží odesíláme až po připsání částky na náš účet)
 
FAKTURAČNÍ A DODACÍ ÚDAJE
V dalším kroku zadejte osobní údaje k objednávce. Vyplňte prosím pečlivě především telefon a e-mail.
Pokud již u nás účet máte (jste registrován/a), můžete se rovnou do svého účtu přihlásit. Veškeré osobní údaje pak již vyplňovat nemusíte. V případě, že je fakturační adresa odlišná od dodací zaškrtněte na konci formuláře políčko "Doručit na jinou adresu" a doručovací adresu vyplňte.
Zaškrtnutím políčka  Zadat poznámku pro prodejce  nám můžete napsat informace k objednávce, které nám potřebujete sdělit.
 
ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY
Tlačítkem  ODESLAT OBJEDNÁVKU  pak svoji objednávku odešlete a tím proces objednávky dokončíte.
Odesláním objednávky souhlasíte s obchodními podmínkami a podmínkami ochrany osobních údajů
  
DORUČENÍ OBJEDNÁVKY
Po splnění všech náležitostí vám objednávku neprodleně doručíme dohodnutou dopravou v termínu, který vám telefonicky nebo e-mailem potvrdíme.
 
přejeme úspěšný a pohodový nákup
Tým ELIMA Nedakonice
Reklamace

Reklamace

1. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
  1.1. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 6.7. Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že Zboží:
    a) odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
    b) je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;
    c) je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci;
    d) je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá;
    e) množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
    f) je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat; a
    g) odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Vám byly poskytnuty před uzavřením smlouvy.
  1.2. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
  1.3. případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 7.1., můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů, případně osobně na adrese ELIMA - Svetlana Benedíková, Nedakonice 527, 687 38. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 1 Podmínek. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez Našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.
  1.4. Má-li Zboží vadu, máte následující práva:
    a) na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží; nebo
    b) na odstranění vady opravou Zboží,
ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro vás.
  1.5. Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady
  1.6. Dále máte právo na:
    a) přiměřenou slevu z Ceny; nebo
    b) odstoupení od Smlouvy,
jestliže:
    a) odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;
    b) se vada projeví opakovaně,
    c) je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo
    d) je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.
  1.7. Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.
  1.8. V případě, že jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.
  1.9. Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
  1.10. Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:
    a) datum, kdy jste reklamaci uplatnili;
    b) co je obsahem reklamace;
    c) jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;
    d) Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
  1.11. Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
  1.12. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Vaší povinností Nám původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme My.
  1.13. V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.
  1.14. V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.
 
2. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
  2.1. K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
  2.2. V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, jejímž předmětem je několik kusů Zboží nebo dodání několika částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části Zboží, a v případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky.
  2.3. Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů). Pro odstoupení můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 2 Podmínek.
  2.4. Ani jako spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku.
  2.5. Lhůta k odstoupení dle čl. 8.2. Podmínek se považuje za zachovanou, pokud Nám v jejím průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.
  2.6.případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2. Podmínek jste povinní Nám Zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením zboží k Nám. Vy máte naopak nárok na to, abychom Vám vrátili Cenu za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme pro dodání Zboží nabízeli. V případě odstoupení z důvodu, že My porušíme uzavřenou Smlouvu, hradíme i náklady spojené s navrácením zboží k Nám, ovšem opět pouze do výše Ceny za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme při dodání Zboží nabízeli.
  2.7.případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený odstoupení od Smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než Zboží obdržíme, nebo Nám prokážete, že došlo k jeho zaslání zpět Nám. Zboží Nám prosím vracejte čisté, pokud možno včetně originálního obalu.
  2.8.případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2. Podmínek Nám však odpovídáte za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, abyste se seznámili s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží, tj. způsobem, jakým byste se se Zbožím seznamovali v kamenné prodejně. V případě, že jsme Vám ještě nevrátili Cenu, jsme oprávněni pohledávku z titulu nákladů započíst na Vaši pohledávku na vrácení Ceny.
  2.9. My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme Zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze Zboží), a to i před uplynutím doby uvedené v čl. 6.1. Podmínek. Můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.
 
3. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI
  3.1. Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
  3.2. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy elima.shop@seznam.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.
  3.3. mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
  3.4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
 
Tyto Podmínky nabývají účinnosti 1. 1. 2024
 
 
PŘÍLOHA č. 1 ke stažení - Formulář pro reklamaci
PŘÍLOHA č. 2 ke stažení - Formulář pro odstoupení od smlouvy